Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
3.11.2023 Кожевниковою А.В. доцентом кафедри педагогіки і педагогічної майстерності було прийнято участь у І Міжнародній виставці «РЕФЛЕКСИВНО-КОНСТРУКТИВНІ НОВАЦІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ», присвяченій 100-річчю МДПУ імені Б. Хмельницького та за підтримки Центру недискримінаційної освіти університету було проведено онлайн-вебінар «Google- додатки, як засіб формування безпечного освітнього середовища».
Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > ДАЙДЖЕСТ ПОДІЙ > 3.11.2023 Кожевниковою А.В. доцентом кафедри педагогіки і педагогічної майстерності було прийнято участь у І Міжнародній виставці «РЕФЛЕКСИВНО-КОНСТРУКТИВНІ НОВАЦІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ», присвяченій 100-річчю МДПУ імені Б. Хмельницького та за підтримки Центру недискримінаційної освіти університету було проведено онлайн-вебінар «Google- додатки, як засіб формування безпечного освітнього середовища».
3 листопада 2023 кафедрою педагогіки і педагогічної майстерності було взято участь у І Міжнародній виставці «РЕФЛЕКСИВНО-КОНСТРУКТИВНІ НОВАЦІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ», присвяченій 100-річчю МДПУ імені Богдана Хмельницького.
Кожевниковою А. к.пед.н., доцентом кафедри педагогіки і педагогічної майстерності за підтримки Центру недискримінаційної освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького було проведено онлайн-вебінар «Google- додатки, як засіб формування безпечного освітнього середовища», який сприяв створенню умов та розвитку soft skills навичок у учасників щодо використання Google-додатків для формування безпечного освітнього середовища.
Під час заходу: ознайомили учасників із використанням Google-додатків (Google Meet, Google Classroom, Google Календар, Google Календар, Google Диск, Google Jamboard, Google Keepass, Stay Focusd, Noisli.com, Artsandculture.google.com, Google Art Project та інші) для формування ефективної суб’єкт-суб’єктної взаємодії із учасниками освітнього процесу; сприяти мотивації, потреб та інтересів усіх учасників онлайн-вебінару, щодо використанням Google-додатків; розвинули soft skills навички використання Google-додатків для формування ефективної суб’єкт-суб’єктної взаємодії та сприяти безпечному освітньому середовищу.
Тематика вебінару викликала значне зацікавлення та знайшла активний відгук серед учасників: викладачів ЗВО, вчителів ЗЗСО, вихователів інклюзивних груп, асистентів вчителів інклюзивних класів, тьюторів, здобувачів І та ІІ рівнів вищої освіти.