16 травня 2023 року було проведено круглий стіл «ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ТА ПОТРЕБИ РИНКУ ПРАЦІ»
16 травня 2023 року було проведено круглий стіл «ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ТА ПОТРЕБИ РИНКУ ПРАЦІ», на який було запрошено здобувачів вищої освіти хіміко-біологічного факультету, факультету інформатики математики та економіки МДПУ імені Богдана Хмельницького та роботодавців. Метою зустрічі було роз’яснити майбутнім фахівцям їх можливі та потреби на сучасному ринку праці.
На початку заходу завідувачка кафедри педагогіки і педагогічної майстерності Марецька Ю.І. представила присутніх роботодавців: Голованову О. – начальника відділу з питань спорту управління гуманітарної політики Нікопольської міської ради Дніпропетровської області, Нечипоренко В. – д-р. пед. наук, ректора комунального закладу вищої освіти «Хортицька національно-реабілітаційного академії» Запорізької обласної ради, Гнатів О.В. – к.пед.наук, заступника директора з навчально-виховної роботи Мелітопольської гімназії № 22 Мелітопольської міської ради Запорізької області, Чурсу І. – директора закладу позашкільної освіти «Центр дитячої та юнацької творчості Шевченківського району Запорізької міської ради.
Запрошені роботодавці акцентували увагу на тому, що у зв’язку з воєнним станом та воєнною агресією, змінилася вимоги роботодавців. Сучасні заклади освіти потребують висококваліфікованих працівників освіти, справжніх патріотів держави, що можуть працювати в змінних умовах багатонаціонального регіону. Тому гарантам освітніх програм було запропоновано ввести освітні компоненти, які б посилили національно-патріотичну складову підготовки майбутніх фахівців у галузі вищої, передвищої, загальноосвітньої та позашкільної освіти. І. Чурсою та доцентом кафедри педагогіки і педагогічної майстерності А. Кожевниковою задля врахування особливостей багатонаціональності регіону було запропоновано ввести вибірковий компонент «Етнопедагогіка» в Каталог вибіркових освітніх компонентів університету.
У кінці заходу здобувачі мали можливість поставити запитання роботодавцям та отримати ґрунтовні відповіді.