31 січня 2024 року на факультеті інформатики, математики та економіки відбулося засідання Вченої ради факультету, на якому розглядався такий порядок денний
⦁ Про затвердження навчально-методичного посібника «Інноваційні соціологічні технології муніципальної політики» на кафедрі соціології та філософії для ОП Соціологія муніципальної політики. (Доповідач: перший проректор, професор кафедри соціології та філософії Глебова Н.І.)
⦁ Про результати зимової заліково-екзаменаційної сесії 2023-2024 н.р. на факультеті інформатики, математики та економіки. (Доповідач: заступник декана з навчальної роботи Таблер Т.І.)
⦁ Про затвердження програми комплексного кваліфікаційного іспиту з інформатики та методики навчання інформатики та програми комплексного атестаційного екзамену з професійної освіти та цифрових технологій для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня. (Доповідач: завідувач кафедри інформатики і кібернетики Крашеніннік І.В.)
⦁ Різне.
По першому питанню перший проректор, професор кафедри соціології та філософії Глебова Н.І. розповіла про навчально-методичний посібник «Інноваційні соціологічні технології муніципальної політики», який було створено викладачами кафедри соціології та філософії для ОП Соціологія муніципальної політики. Члени Вченої ради факультету підтримали та одноголосно затвердили навчально-методичний посібник.
По другому питанню заступник декана з навчальної роботи Таблер Т.І. доповіла про результати зимової заліково-екзаменаційної сесії 2023-2024 н.р. на факультеті. Оголосила успішність та якість знань за спеціальностями на факультеті.
По третьому питанню завідувач кафедри інформатики і кібернетики Крашеніннік І.В. доповіла про затвердження програми комплексного кваліфікаційного іспиту з інформатики та методики навчання інформатики та програми комплексного атестаційного екзамену з професійної освіти та цифрових технологій для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня. Зробила опис програми та члени Вченої ради одноголосно затвердили програму комплексного кваліфікаційного іспиту.